27 Aralık 2010 Pazartesi

YASİR'İN DİLİNDEN

                            YAŞASIN AHMET TALHALARA GİDİYORUZ


      Ben akraba ziyaretlerine çok önem veririm.Fırsat olsa da her gün Seda Teyzemlere,Ensar Dayımlara gitsek.Ama annem diyor ki Seda teyzem hep çalışıyormuş hiç evde değilmiş.Nasıl bir iş zihniyeti anlamadım gitti.Ensar dayımlarında evi çok uzakmış.Dedem de olmasa evden dışarıya çıkamayacağız galiba.
     Dün dedem ,ben,Zümra,annanem ve annem dayımlara gittik.Aysel yengem hünerli elleriyle bize nefis pastalar hazırlamış ama her zamanki gibi ben yine yemedim.Ama Zümra yengemin sıkmış olduğu meyve suyunu çok sevdi,annem verse bir bardağı bitirebilirdi.Ahmet Talhayla dayım benim için vazgeçilmez olan sünger boplu sütten almışlar tabi hayır diyemedim.Tek solukta bitirdim.
     Ahmet'in bütün oyuncaklarıyla doyasıya oynadım.Hatta Zümra Ahmet'in arabasına bindi ve çok eğlendi.
     Ben ve kardeşim anneciğimizi hiç üzmedik.Annem ikimize de teşekkür etti.
     Ahmetlere gitmek çok güzelmişşşşş

Hiç yorum yok: