26 Aralık 2010 Pazar

ZÜMRA'NIN BİYOGRAFİSİ

  
                                          ZÜMRA SULTAN


        Bu gördüğünüz fotoğrafta henüz sizin gezegene teşrif olalı saatler olmuştu.Ben 30 Haziran 2010'da Ankara Çağ Hastanesinde dünya denilen gezegene geldim.O günden bugüne tam altı ay geçti.Yoğun bir çaba göstererek her şeyi keşfetmeye çalışıyorum.
        İki hafta önce mısır patlamasını andırırcasına iki dişim çıktı.Mısırın tavada patladığı gibi kolay olmadı tabi.Önce hasta oldum,sağolsun Necmettin Doktorum beni iyileştirdi.Ama açıkçası bu ilk diş çıkarma tecrübem bende korku ve endişe meydana getirdi.Acaba hep böyle zor ve zahmetli mi olacak?Eger hepsi böyle olacaksa daha çoooookkkk işimiz var demek.
        Ben biraz huylu bir bebeğim galiba.Annem ve abim benden çok çekiyorlar.Emzik denilen nesne ve biberonla aram hiç iyi değil;halbuki Yasir Abimin vazgeçilmezleriymiş bu nesneler.Nedense ben sevemedim gitti.Bazen yani canım isterse ikisinide kullanıyorum ama genelde canım hiç istemiyor:)
        Abimi çok seviyorum,hele zıplayınca kahkahalara boğuluyorum,abim zıplarken daha da bir sevimli görünüyor gözüme.Çığlık çığlığa ağladığım zamanlar bir tek abim susturabiliyor  abisinin balları diye nazlatarak beni.
       Teyze kızı Afrayı henüz tam keşfedemedim.Ama galiba o da iyi birisi,zaten iyi olmasaydı benimle her şeyini paylaşmazdı sanırım,onun sayesine bir giydiğimi annem bir daha giydirmiyor bana.Bütün bebeklik kıyafetlerini teyzemle bana göndermiş hala daha göndermeye devam ediyor.Tabi ilerideki en iyi arkadaşına yatırım yapıyor uyanık.Ben onun ileride en iyi kız arkadaşı olacağım.Annem onun için doğurmuş beni.Eminim ki Afrayla çok iyi anlaşacağız.
       Dayı oğlu Ahmet Talhayla birbirimizi henüz keşfedemedik ama onun da bana iyi bir abi olacağından hiç şüphem yok.
       En çok da Hasan dedeciğimi seviyorum.Onunla aramızda farklı bir bağ var.Onun şefkatli kolarında kendimi daha da bir güvenli ve huzurlu hissediyorum.Dedeciğim seni çok seviyorum.
      Şimdilik bu kadar annem artık maceralarımızı ve bizi sizlere gün be gün tanıtacak.
        

1 yorum:

gutguturuna dedi ki...

zümra neden böyle, zümra şarkını söyle..yerim seni..teyzesinin balları..