26 Aralık 2010 Pazar

YASİR'İN BİYOGRAFİSİ



YASİR
Tanışma vakti geldi sanırım,Adım YASİR ABİÇ,14 Mayıs 2007 Ankara doğumluyum.Aynı zamanda doğuştan abaahçeliyim(yani fenerbahçeli)
     En belirgin özelliğim ben hiçbir şeyi unutmam.Öğrenimime ilk  iki yaş annanemin yanında,daha sonrasında ise Turkuaz anaokulunda devam etmekteyim.Anlaşılan o ki bu hayat okumakla biteceğe benzemiyor:)))
     Yaşım çoğunuza göre küçük olabilir ama şu 3,5'LUK YAŞANTIMDA NELER GELDİ BAŞIMA NELER....
     Hayatın acı gerçekleriyle yüzleşmem çok geç olmadı.Daha bebekliğimin baharında henüz iki yaşına girmeden Ahmet Talha diye bir bebek dünyaya geldi,Ensar dayımın oğluymuş.Tam bu kim nerden geldi neyin nesi anlamaya çalışırken,daha bir ay bile geçmeden Gutguduruna Afra dünyaya gelmesin mi?Oda canımdan çok sevdiğim Seda Teyzemin kızıymış.Bu kadarı da fazla dedim.Bütün dünyam bir anda karardı.Aman Allahım tahtım sallanıyor feryat figan nereye saldıracağımı bilemez bir hal aldım .İşin tuhaf yanI hala karar veremedim nereye saldıracağımı bu yüzden rast gele saldırıyorum her yere.))
       Bu başıma gelenler pişmiş tavuğun başına bile gelmemiştir heralde?
       Neyse tabi okumak kolay bu başıma gelen hadiseleri,benim küçücük bedenimin kaldırması pek kolay olmadı,bir anda abi olduk.Paylaşmak zorunda kaldım tüm sevgileri.Büyümek pek zormuş DEDİM KENDİ KENDİME.Bu  zor süreçteki hadiselerin ayrıntılarını zaman zaman paylaşacağım sizlerle.
      Asıl bomba etkisi yaratan,hadiseye gelelim.Tüm bunlar yetmiyormuşcasına bir de kardeş!Bu kadarı da fazla dediysem de kendi kendime nafile...Kendi gelmeden hediyesi geldi yaramazın.İyi bir şey zannettim önce.Öyle güzel bir otopark göndermiş ki bana bir an ben bile kandım.Neyse kısa süre sonra kendisi de geldi.
Veeeeeeeeee......

2 yorum:

gutguturuna dedi ki...

niye acı olsun ki annesi sana hiç katılmıyorum..yasir hala bizim baş tacımız..üzerine kim gelirse gelsin..hem bi olu oyun arkadaşı oldu çocuğum fenamı..yalnız yalnız oturuyordu..şimdi afrayla oynuyor..ahmet talhayla oynuyor..onların oyuncaklarıyla oynuyor..şimdi hayatı daha eğlenceli bence..onun pabucu kolay kolay dama atılmaz..

BUBUKUM dedi ki...

ÇOK haklısın Seda teyzesi,bu düşünceler daha Afrayla Ahmeti tanımadan önceydi.Şimdi onlar olduğu için kendini mutlu bile hissediyor.ÇÜNKÜ BİLİYOR Kİ ONLAR Yasir'în en iyi arkadaşları.