10 Şubat 2011 Perşembe

ANNEMİN KANI KANAMASIN

Geçen hafta cumartesi günü,yani tatil denilebilirse bir tatil sabahı,oğlumla baş başa güzel bir kahvaltı yapalım diye niyetlendim.Çayı demledim,bir de omlet yapayım da oğlumla yiyelim diye düşündüm.Buraya kadar her şey normaldi.Taaa kiii omletin  içine peynir koymaya karar verene kadar.Yumurtaların üstüne peynir ilave etmek için peynir kabını çıkardım.Çatalla biraz peynir alırken bir acı hissettim ve feryada başladım.Ben becerikli ev hanımı peynir çıkarayım derken parmağımın bir kısmını gözden çıkarmayayım mı!Yasirrrrr koş mendil getir elim kanıyor diye bağırıvermişim.Benim merhametli oğlum annesinin elini iyileştirmek için gerekli olan her şeyi sağladı.Az daha bayılıyordum.Sanki parmağım değil içimden bir şeyler koptu.
           Ogün boyunca 2 kutu yara bandını bitirdim ve parmağım havada dolaştım.Neyse gün bitti uyuduk.Sabah olunca Yasir:" Anne parmağın hala kanıyor mu?dedi.Parmağıma baktım hayır kanamıyor dedim.Yasir:"Anneciğim ben Allah'a dua ettim dedi"
          -Ne dedin oğlum dedim
          -"Allah'ım annemin kanı kanamasın"diye dua ettim dedi.
  Canım oğlum benim nasıl da annesini duygulandırdı.Çok merhametlidir benim oğlum .Büyümüş de dua  da edermiş benim oğlum.Annesinin bir tanesidir o....

2 yorum:

gutguturuna dedi ki...

o hepimizin bi tanesi..teyzesinin yakışıklısı..teyzesi onu çok sever hem ham ham ham diye yer..

teyzesinin balları dedi ki...

doğdu doğalı çok merhametlidir yavrum benim :D