29 Aralık 2010 Çarşamba

TEYZEM

                                                             NOEL TEYZE
         Ne var yani Hristiyanların noel babası varsa;benim de noel teyzem var.Hem onların ki gibi yılda bir kez uğrayıp sevindirmez beni.Neredeyse yılın her günü beni mutluluktan havalara uçurur.Hediyelere boğar.Sadece beni olsa o bizim sülalenin noel teyzesi,kimsecikleri unutmaz.
         Teyzem bize gelince bana bişey aldın mı?sorusunu sormaktan zevk alırım.Çünkü muhakkak almıştır.Ben daha dünyaya gelmeden başlamış ve son hız hala devam eder.
         Allah'tan dilerimki benim çocuklaıma da teyzelik yapar inşallah.

4 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Allah herkessebir noel teyze nasip etsin:)

BUBUKUM dedi ki...

AMİN,DARISI OLMAYANLARIN BAŞINA

gutguturuna dedi ki...

yakışıklım teyzen kurban olsun sana..

Deli Anne dedi ki...

Merhaba, yorumun altına yazdım ama belki göremezsiniz diye yazayım dedim: projektor masası: Mothercare mağazalarında satılıyor. Early Learning Center diye oyuncak bölümü oluyor çoğunlukla, ordan temin edebilirsiniz dilerim. Sevgiler.

bir de gutguturna mı noel teyze amanın:)