15 Ocak 2011 Cumartesi

HÜPTİRİK

                                                                KİME NİYET KİME KISMET
                    
  Merve teyzem,dün iş yemeği dönüşünde Yasir Abim için Hüptirik almış.Yasir abim görür görmez:"Merve teyzem inanki ben onu yemem"dedi.Bu sesle benim zaten kocaman olan gözlerim daha da bir kocaman oldu.Ver ver diyiverdim birden.Tabii ben bebeğim ya kimse benim için üfürükten de olsa hüptirik almıyor.Annemin elinden çektiğim gibi hüüüüüüppp diye yutuverdim.Hani bir söz vardır ya"isminin hakkını vermek"işte bu noktada takdir ettim doğrusu üretici firmayı.İsmi gibi hüüüüüüüp diye insanın midesine akıyor.
          Yasir abim de olmasa zor tadacaktımhüptirikleri.Abimi çok seviyorum .
                  
         Eeeee ne demiş atalarımız"Kime niyet kime kısmet"

1 yorum:

lom dedi ki...

Zümradan kalanları da ben yedim tabi nihahahahha :D