15 Ocak 2011 Cumartesi

ŞİMDİ OKULLU OLDUK

                                              

           EĞİTİM HER YAŞTA ŞARTMIŞŞŞŞ
  
          Ben zatı muhterem Zümra tabiri caiz ise gözümü okulda açtım.Dünyaya geldikten iki ay sonra her sabah annemle şu şarkıyı söylüyoruz:"Şimdi okullu olduk,sınıfları doldurduk,sevinçliyiz hepimiz,yaşasın okulumuz."
          Galiba çok daha uzun seneler bu şarkıyı söylemeye devam edeceğim.Benim annem aslında Türkçe öğretmeni ama abim ve benim için iki yıldır özel bir anaokulunda müdürlük yapıyor.Hal böyle iken her sabah okul yollarında şarkılar söylüyoruz.
           Bu durumdan şikayetçi olduğumu zannetmeyin annem yanımda  hatta abim de daha da ne isteyeyim değil mi?Okul eğlenceli bir yer.Ben de çocukları çok seviyorum.Onları görünce mutluluktan ne yapacağımı bilemiyorum.Hele okula ayda bir tiyatrocular geliyor.Onların gösterilerine bayılıyorum.Galiba onlar da bana:)))
          Abim iki buçuk yaşından beri ;ben iki aylıktan beri okuldayım.Babam matematik öğretmeni annem Türkçe öğretmeni analayacağınız üzere ömrümüz okullarda geçecek gibi görünüyor.
         Şimdilik okuldaki bütün öğretmenler ve bütün sınıflar benim.Bu durum hoşuma gidiyor.Büyüyünce abim kadar olunca bir sınıfım bir öğretmenim olacak hangisi daha iyi şimdilik bilemiyorum.Annemle sabahları kat teftişi yapıyoruz.Bu küçük gezinti çok hoşuma gidiyor.Tek tek bütün öğretmenlerime günaydın deme fırsatım oluyor ve bütün çocuklara da.Çocuklar beni görünce abim gibi zıplıyorlar beni selamlamak için.Bu zıplama eylemi toplu olunca daha da çok hoşlanıyorum.Ve ben de onlara o eşsiz gülücüklerimden ikram ediyorum.
         Annem eğitirken ben de eğitiliyorum.Çok eğleniyorum

1 yorum:

lom dedi ki...

melek o melek (((: