14 Ocak 2011 Cuma

İLK KAHVALTIM

     REÇEL PEYNİR EKMEK

            Anneciğim bana bugün ilk defa kahvaltı yaptırdı.Beyaz peynir biraz yüzümü buruşturmuş olsa da güzeldi.Reçelli ekmek peynire göre daha lezzetli gibiydi.Genel olarak kahvaltı yapma noktasında şunu söyleyebilirim ki ehhhhhh işte!Bugün kahvaltı yapmış olmam yarın da yapacağım anlamına gelmiyor.Unutmamalı ki ben henüz bir bebeğim.Her an canım farklı davranmak istiyor
            Ocak ayının 30'unda 7 ayımı dolduruyorum,galiba büyüyorum.Annem diyor ki:"Bu kız büyüdükçe huyları da onunla birlikte büyüyor"sizinde anlamış olduğunuz üzere galiba heralde sanırsam iyi huylarımdan bahsetmiyor.Şu an sevdiğim bir yemek yok.Bir gün bisküviyi güzelce yerken bir ertesi gün yememek için ağzımı olanca gücümle kapatıyorum.Ama anneciğim yılmadan onca zahmete katlanıp bana her şeyin tadını öğrenmem için yardımcı oluyor.
            Büyümek gerçekten zor.........
            Büyütmek daha da zor.........:))))))))))))

1 yorum:

gutguturuna dedi ki...

aferin teyzesinin bi tanesine..ben de sana dolma içi verecem yine..ham ham yap hemen büyü olur mu..