15 Ocak 2011 Cumartesi

Kardeşime



                                                             ABİSİNİN BALLARI
         Kardeşim benim için çok önemli,onu kimselerle paylaşamıyorum.Her sabah annem ben ve kardeşim birlikte okula gidiyoruz.Ve her sabah annem ayakkabılarını giyebilmek için kardeşimi annaneme verdiği zaman o bizimle gelmeyecek korkusuna kapılıyorum.
       Annemle birlikte onu büyütmeye çalışıyoruz.Çünkü kardeşim büyüyünce birlikte parka gideceğiz,markete gideceğiz ve benim vazgeçilmez mekanım olan ANTARES' E gideceğiz.
       Doğduğu günden beri onun gelişimini an be an takip ediyorum.Önce heyecanla göbeğinin düşmesini bekledik.Düştüğü gibi herkese müjde verdim.Sonrasında kırkının çıkmasını bekledim.Annemler bebek kırkı çıkınca birden büyümeye başlar diyorlardı.Ve merasimler başladı .Kardeşimin kırkı çıkacaktı.Annanem Zümra'nın yıkanma suyunu dualarla hazırladı.Sabırsızlıkla yıkanmasını bekledim.Kırkı çıkınca kocaman olacak zannetmiştim,ta ki yıkama işlemi bitene kadar.Bir de baktım ki kardeşim aynı.Çok büyük hayal kırıklığına uğradım doğrusu.O gün neyse ki Seda teyzem ve Can Amcam(Ben sana aşık oldum)Zümra'nın kırkını uçurmak için bizi balık lokantasına getirdiler.Bu Zümra'dan çok Afrayla bana yaradı.Çok güzel bir yerdi.Afrayla salıncaklarda sallandık,kaydıraktan kaydık.Dedim ya kardeşimi çoook seviyorum.
       Sonra kardeşimin bir gün arayla iki dişi çıktı.Her gün kontrol ediyorum diğerleri de çıkacak mı diye.Gerçi ben Afranınkileri de kontrol ederdim yakından.Biliyor musunuz kardeşim ağlayınca onu tek ben susturabiliyorum.Ya abisinin balları diye bağırıyorum ya da zıp zıp zıplıyorum.O da gülücükler atıyor bana.Annem bazen çok sinirleniyor Zümraya çünkü Zümra biraz huysuz.Ama onu da yatıştırmak bana düşüyor"anne kızma kardeşime o daha bebek anlamıyor"diyorum annemin de siniri geçiyor.
       Annem hep Zümrayla ilgilenmek zorunda kalıyor;ama sağolasın annanem,Merve teyzem,dedem,Seda teyzem hep birlikte bu zor dönemi atlatmam için bana yardımcı oluyorlar.Beni gezmeğe götürüyorlar,benimle oyunlar oynuyorlar,süprizler yapıyorlar.Ve böylelikle kardeşim büyüyor.
                                      İYİ Kİ DOĞDUN KARDEŞİM
      

Hiç yorum yok: